top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 176


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

از خویش خسته‌ام

هر چیزِ تازه در دلِ من می‌شود سیاه


هر رنگِ تازه در نظرم می‌شود تباه


هر روز می‌شکند ریسمانِ من


هر روز


پاره می‌شود ایمانم از گناه

 



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت1:06---20 آبان 1391
این شعر واقعا عالیـــــــ . . .

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت16:09---19 آبان 1391
سلام داداش...

خوبی؟؟؟

خیلی شعر خوشگلی بود

مخصوصاً آخرش...

پیش ماام بیا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com